Lantlivspuls

En blogg i dagboksform där mina tankar om högt och lågt får samsas med vardagsberättelser från den lilla gården i den lilla byn på landet. Inga förskönande omskrivningar utan ibland riktiga djupdykningar rätt ner i novembergeggan eller i det sköna gröna där kycklingarna kläcks i köket och det dagliga brödet gräddas på vedspisen. Mitt liv i all sin enkelhet och all sin svårighet. Välkommen!

Vara som man är!

Publicerad 2016-04-01 20:12:40 i Allmänt,

Något jag vill förmedla till mina barn och min omvärld är att alla duger som de är, att vi är ett helt prisma med olika sidor som skimrar och är olika i sina likheter. Vi har alla både bra och lite mindre bra sidor, vi är både glada och ledsna, arga, lyckliga, orättvisa och rättvisa. Vi har det alla och vi är ok - ändå. Alla känslor FÅR finnas och våra svagheter kan vi lära oss att leva med och jobba med - hela livet. Vi är ok, precis som vi är. Vi duger!
 
Handstamped be as you are Kenny Chesney Inspired by SeaLifeSparkle:
 
Var som du är för just du är en stjärna som är satt här att göra din grej och utan just din medverkan är jorden lite fattigare. Vi behöver oss alla - som de vi är. 
 
 
 
Ger den här låten till mina barn, min man, mina vänner och till er ALLA!
 
 
*Be as you are - you are light and love*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela