Lantlivspuls

En blogg i dagboksform där mina tankar om högt och lågt får samsas med vardagsberättelser från den lilla gården i den lilla byn på landet. Inga förskönande omskrivningar utan ibland riktiga djupdykningar rätt ner i novembergeggan eller i det sköna gröna där kycklingarna kläcks i köket och det dagliga brödet gräddas på vedspisen. Mitt liv i all sin enkelhet och all sin svårighet. Välkommen!

Vi fann varandra

Publicerad 2016-04-29 20:09:32 i Allmänt,

Eftersom jag har en fäbless för temuggar så är det ofta det jag tittar lite extra på när jag är på loppis. Så även idag när jag snabbstannade på några loppisar längs vägen till mor igen. Gissa om jag blev glad när jag äntligen hittade muggen med stort M, den från 70-talet ni vet, som jag berättade om i tidigare inlägg. Det står ju dessutom att den är "min". Har fyndat två fina temuggar att njuta av! Lycka!
 
 
Efter en lång dag som började med härlig morgonyoga, många tankar att brottas med och en ganska lång bilresa så sjunker jag nu ner i soffan med en av mina muggar med gott te i. 
 
It's Friday.  What a happy feeling!   Great. We can sleep late, enjoy breakfast, read the paper and. Then plan your week end. Have fun or just relax.:
 
*En fantastisk helg önskar jag er!*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela